Taller de doblatge

Dimarts passat, els alumnes de l’optativa de 3r d’ESO “Mestres del teatre” van assistir a l’activitat “Doblem en català” organitzada per l’Ajuntament de Lloret. L’activitat va ser conduïda per la veu d’El Geni Tortuga a Bola de Drac en valencià, Francesc Fenollosa.

El taller va consistir en doblar, al català i altres llengües, diversos fragments de pel·lícules. En Francesc els va explicar el funcionament d’una manera molt amena: mirant el fragment de la pel·lícula, a la part superior de la pantalla, hi havia un cronòmetre que anava marcant els segons per saber en quin moment exacte s’havia de dir la frase que tenien assignada. Ell també els ajudava amb els gestos. Després de fer el doblatge, els passava el fragment de la pel·lícula amb les seves veus com a dobladors.

Per acabar, van fer una activitat que consistia en gravar un fragment de ràdio.

Els alumnes s’ho van passar d’allò més bé!