Taller d’art amb Andrés Siri

Dijous passat, els alumnes de 2n de batxillerat artístic, acompanyats per les professores Montse Martínez i Rosa Oliveras, van assistir a un taller d’art a la Biblioteca Municipal de Lloret de Mar. L’activitat va ser dirigida per l’artista Andrés Siri, que actualment està exposant el seu projecte artístic Phasmas a la Casa de la Cultura de Lloret de Mar.

El taller va consistir en una visita, comentada pel mateix artista, a la seva exposició Phasmas, en la qual van parlar sobre el procés creatiu i conceptual de les obres exposades. Tal com s’explica a la pàgina de l’exposició: «A l’exposició es reuneixen dues sèries, esgrafiats i cianotípies, on les imatges guarden un secret, en el sentit d’amagar, d’ocultar alguna cosa a la vista. Intentar revelar-les, ens confronta amb la seva pròpia naturalesa». Aquesta exposició és un dels projectes seleccionats del cicle Exposicions Viatgeres que organitza la Diputació de Girona.

Posteriorment, els alumnes van fer un taller on van haver de dibuixar, amb referents objectuals primer, i, després, de forma més abstracta, per poder debatre al final sobre els dibuixos resultants.

Una activitat molt interessant!

Rosa Oliveras.