Taller amb Gamero Casellas

Dilluns dia 23 els alumnes de l’optativa de visual i plàstica de 4t d’ESO vam assistir a un taller a la biblioteca de Lloret de Mar amb l’artista que actualment hi exposa, n’Adrià Gamero Casellas.

En primer lloc, vam passar a veure l’exposició que hi té penjada, i ens va explicar el significat de les obres i la manera com han estat elaborades. Quan vam acabar aquesta part, vam passar a fer el taller, on els alumnes havien de crear una mena de fanzín amb imatges del seu Llore, és a dir, amb imatges del que per a ells és Lloret, independentment de les que existeixen als mitjans o les que són conegudes per tothom. Van crear quatre pàgines, de manera individual, o per parelles i finalment vam posar en comú totes les visions per formar el nostre llibret.

Va ser una experiència molt enriquidora i que ens va semblar molt interessant.

Montserrat Martínez Albà.