St. Jordi 2019

El concert de la diada va obrir la programació d’esdeveniments commemoratius d’una diada que va tenir com a plat fort l’acte commemoratiu final, en el qual es va poder gaudir d’una sèrie d’actuacions musicals i de ball a càrrec d’alumnes i professors i l’entrega de premis als guanyadors de les diferents modalitats i categories del concurs de St. Jordi.

Amb els centenars d’alumnes del nostre institut acomodats davant de l’escenari, els estudiants del CFGS encarregats del protocol van donar la paraula a la nostra directora, Luisa Peralta, per tal d’inaugurar l’acte.

A continuació, els alumnes de 1r de batxillerat artístic van començar a dissenyar un mural que va servir de fons per a l’entrega de premis i les actuacions musicals. Mentrestant, els professors Maria Moreno, Juanjo González i Pilar Mundet van llegir un poema en cadascuna de les llengües d’estudi del nostre institut: anglès, francès, castellà i català (aquí, el document que recull els textos).

La mateixa Pilar Mundet va ser l’encarregada de conduir l’entrega dels premis de la XXIV edició del concurs de Sant Jordi. Com cada any, els premis que es van entregar eren cortesia de l’AMPA del nostre centre i consistien en un val de 10 € per material de la papereria Folder i una entrada de cinema amb beguda i crispetes. La llista dels guanyadors que van anar pujant a l’escenari per a recollir els premis de L’AMPA i fer-se una foto de grup és aquesta:

• Poesia llengua catalana 1a categoria: desert.
  • Poesia llengua catalana 2a categoria: Neus Trull, del 3A1.
  • Poesia llengua castellana 1a categoria: Marta Quellos, del B2C.
  • Poesia llengua castellana 2a categoria: Neus Trull, del 3A1.
  • Prosa llengua catalana 1a categoria: Xavier Pujol, del B1A.
  • Prosa llengua catalana 2a categoria: David Gay, del 2A5.
  • Prosa llengua castellana 1a categoria: Natalia García, del B2C.
  • Prosa llengua castellana 2a categoria: Laura Bueno, del 3A1.
  • Dibuix 2n Cicle i Bat: “Peach Soda”, de Aiden Ros, del B1B.
  • Dibuix 1r Cicle: “Yog Dougger“, de Cheinh Oumar.
  • Fotografia: desert.
  • Prosa i poesia en altres llengües: desert.
  • Logo Erasmus: Clara Limeres, del B2B.

A més dels diplomes pels guanyadors, hi va haver també diplomes de participació i un detall molt dolç, cortesia de l’AMPA, per tots aquells que hi havien participat.

Un cop finalitzada l’entrega de premis del concurs, la Maria Escarbajal, de 1r d’ESO, va oferir una mostra de dansa contemporània i va fer evident que la dansa és una disciplina artística de gran força i bellesa.

A continuació, es va dur a terme un triple repartiment de premis: els de les lligues esportives del pati, el del concurs del Dia de les Llengües Maternes i els de Fem Matemàtiques. Tots ells, per cortesia del nostre centre. El quadre d’honor va ser el següent:

• Lligues esportives de pati:
    • Lliga futbol sala 1r CICLE ESO: 2A4
    • Lliga futbol sala 2n CICLE ESO i batxillerat: B1D
    • Lliga de bàsquet 1r CICLE ESO: encara en joc!
    • Lliga de bàsquet 2n cicle d’ESO: Isma‘s Team.
  • Concurs Dia de les Llengües Maternes:
    • 3a classificada: Ariadna Piñero, del 4A1
    • 2n classificat: Fran Peña Barea, del 4A4
    • 1a classificada: Neus Trull, del 3A1
  • Fem Matemàtiques: Carles Vivas, Elm Pena, Jordi Rupià, Pol Austrich, Maria Silva, Judith Ruiz, Antonella Ventre, Soraya Pérez i Angelina Faber.

En acabar l’entrega de premis, Carla Mos, alumna del B1B, va ballar amb molta plasticitat un fragment de la cançó “Love Shot“.

I per finalitzar, abans de les dues sorpreses últimes que tothom esperava, la mestra de cerimònies, Pilar Mundet, va fer pujar a l’escenari els delegats de 3r d’ESO com a reconeixement a la seva implicació en la II Cursa Solidària que va tenir lloc el passat 7 d’abril, en la qual es van poder recaptar 2138,50 € destinats a l’associació “Pas a pas”.

… Que quines van ser aquestes dues sorpreses? De segur que, si hi eres, no les has oblidat: un munt de professores del Coll i Rodés ballant molt divertidament i, tot seguit, quatre professors semi disfressats amb perruques i malles ballant sense gaires complexos!

I, ara sí, els alumnes de protocol del CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics van acomiadar la festa fins el curs vinent. Passi-ho bé!