Sortides de cohesió de 4t d’ESO

Dimecres d’aquesta setmana, durant les hores lectives entre patis, tots els alumnes de 4t d’ESO van realitzar una sortida extraescolar amb la intenció d’aprofundir en la cohesió tutorial i de consolidar les relacions entre companys. Per tal, de fer-ho efectiu, cada grup va anar a un lloc que havia estat escollit per ells mateixos en votació prèvia. Així, els alumnes del 4A1, acompanyats de la seva tutora Mònica Sirisi i de la professora Marta Bergés, van anar al bosquet de Fenals; els del 4A2 van anar a El Puntet amb el seu tutor Gabriel Casares i el professor Juanjo González; els del 4A3, amb el seu tutor Vier Aguilera i la professora Olga Regàs, als Jardins de Santa Clotilde; i, finalment, els del 4A4, a la platja de Fenals, en companyia de la seva tutora, Estrella Verde, i del professor Joan Rigau.

La mecànica de la cohesió era ben simple: fer-la petar i divertir-se en grup per conèixer-nos els somriures i les mirades. Tot un plaer —més que diví, ben humà—.