Sortida de cohesió de 3r d’ESO (II)

Avui dilluns, els alumnes de 3r d’ESO que no van poder realitzar la sortida de cohesió tutorial durant el mes d’octubre han anat, acompanyats dels seus tutors (en Pascual, l’Anna, la Gemma, la Sílvia i l’Olga), a una zona verda propera a l’institut per competir per equips en diferents jocs tradicionals, com ara el joc del mocador, el joc de la bandera i el joc de les pilotes de ping-pong). I el més important, la classe del grup guanyador tindrà una sorpresa ben gustosa!

L’objectiu d’aquesta sortida és el d’aprofundir en la relació entre els alumnes i en la relació que tenen els alumnes amb els seus tutors.