Sortida de cohesió de 3r d’ESO (I)

Aquest dilluns, els alumnes de 3r d’ESO dels grups A1, A2 i A3 van realitzar la sortida de cohesió. L’objectiu d’aquesta sortida és aprofundir en la relació entre els alumnes i en la relació que tenen els alumnes amb els seus tutors.

En companyia dels professors Marcos, Olga i Laura i dels respectius tutors, Ester, Marina i Jesús, els alumnes van anar a una zona verda propera a l’institut per competir per equips en diferents jocs tradicionals —el joc del mocador, el joc de la bandera i el joc de les pilotes de ping-pong—. I el més important, la classe del grup guanyador tindrà una sorpresa ben gustosa!

Carla Peraferrer.