1r menú del nou curs. Som-hi!

Benvolguts clients,

Us recordem que a partir d’avui podran venir a degustar el menú gastronòmic elaborat i servit per l’alumnat dels cicles formatius de cuina, de pastisseria i forneria i de serveis en restauració de l’Institut Ramon Coll i Rodés.

Us enllacem aquí el menú que se servirà de l’1 al 8 d’octubre a la nostra aula d’aplicació situada a l’hotel Olympic. Fins al 15 d’octubre, hi haurà un preu promocional d’obertura de 12 €, pel menú degustació, i de 10 €, pel menú curt.

També us recordem que l’horari de l’aula d’aplicació és de dimarts a divendres de 13.30 h a 15.15 h. Es podrà gaudir del menú degustació fins a les 14.30 h. A partir d’aquesta hora, només es podrà gaudir del menú curt per així poder respectar l’horari de l’alumnat.

Podeu demanar informació i fer les vostres reserves per telèfon al 674075140 o bé enviant un correu electrònic a la direcció hostaleria@insramoncoll.cat.