Simulacre d’incendi 2019

Aquest matí, a quarta hora, hi ha hagut un simulacre d’incendi a l’institut. Com cada curs, l’encarregat de supervisar-lo ha estat el coordinador de riscos, Marc Garcia, juntament amb els alumnes de 1r de Ciències de la Terra, ja que l’activitat s’emmarca dins el tema de prevenció de riscos.

S’ha simulat un incendi al costat del laboratori 3 d’Experimentals i tots els alumnes, des de 1r d’ESO fins a 2n de batxillerat, inclosos els de l’aula oberta i els de cicles (a excepció dels tres grups que eren a les instal·lacions de l’hotel Olympic), han anat al pati amb la màxima celeritat possible. Allà, els professors de cada grup els han tornat a comptar per passar l’informe al Marc i, tot seguit, amb la seguretat de no haver tingut cap baixa, tothom ha tornat a la seva aula corresponent, com si res.

Amb el simulacre s’ha aconseguit evacuar tot l’edifici en només 6 minuts. Això vol dir que, en aquest breu espai de temps, han estat evacuats uns 850 alumnes i a prop de 60 professors.

Donat que el foc (simulat) barrava el pas al grup d’alumnes que rebia classe al laboratori 3 d’Experimentals, els seus integrants s’han hagut de quedar confinats dins aquest espai (tot i això, resulta evident que no han patit gaire, com ho demostra el fet que hagin sortit tan guapos a la foto).