La Silvia ens parla del “coach” a Nova Ràdio Lloret

A començament del 3r trimestre, us vam parlar de com al nostre institut s’havia creat la figura de l’alumne “coach, que fa un servei d’acompanyament per ajudar altres companys que tenen qualsevol mena de problemes: de relació, d’integració, d’actitud o, fins i tot, si pateixen assetjament escolar.

Ja fa molts cursos que la Comissió de Convivència del Coll i Rodés impulsa accions per ajudar l’alumnat en la resolució de conflictes i fer que la vida al centre sigui la més acollidora possible; però el fet que el servei d’acompanyament que es dirigeix sigui nou d’aquest curs i que, tot i estar en fase de prova, generi valoracions molt positives, fa que la feina de la vintena d’alumnes voluntaris que en formen part capti l’interès de la nostra extensa comunitat educativa i el del nostre entorn, en general. D’aquesta manera, Nova Ràdio Lloret, amb la professionalitat que els caracteritza, va decidir fer un seguiment d’aquesta labor de guiatge i, després de publicar un primer minireportatge parcial el mes passat, ahir al matí l’han completat amb la notícia que publiquen a la seva web, on s’inclou una entrevista feta a la Silvia Matas, cap del Departament d’Orientació del Coll i Rodés.

Us convidem que llegiu la notícia i escolteu la Silvia Matas, fent clic aquí.