Servei de dorada a la sal

La satisfacció dels clients del restaurant de l’escola d’hostaleria Coll i Rodés no només és deguda a la qualitat i bon sabor dels plats que s’ofereixen en el nostre menú degustació, també hi contribueix decididament la labor dels alumnes del CFGM de Serveis en restauració. A la nostra aula d’aplicació, ells són els encarregats d’una formidable coreografia consistent a rebre el client, acompanyar-lo a taula, oferir-li les possibilitats del menú, agafar la comanda, presentar i servir els aliments i les begudes i, finalment, cobrar els serveis.

En aquest vídeo, podem veure com el Simón, alumne de la nostra escola d’hostaleria, prepara una dorada a la sal en la taula auxiliar i davant el client. El peix queda de seguida net i emplatat, llest per ser assaborit sense esforç.

A l’escola d’hostaleria de Lloret de Mar, es formen els grans professionals dels serveis de demà.