Segona trobada amb el Baix Empordà

L’alumnat de 1r de CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics ahir va gaudir de la segona jornada d’intercanvi amb l’Institut Baix Empordà, de Palafrugell. En aquesta ocasió, l’Institut Ramon Coll i Rodés tenia un paper rellevant com a amfitrió de la jornada.

En primer lloc, a primera hora del matí, vam comptar amb una xerrada d’Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme. Ens va explicar el funcionament de l’entitat que representa i, ens va mostrar, les casuístiques més importants del territori, el públic objectiu i la segmentació de productes turístics que permeten que Lloret de Mar sigui molt més que una destinació de sol i platja.

Seguidament, l’equip de l’Hotel Acapulco ens van rebre amb una gran professionalitat per mostrar-nos les instal·lacions de l’hotel, l’equip humà, les seves tasques més rellevants i les eines amb les quals treballen.

Aquest curs, ens sentim satisfets d’haver iniciat aquests intercanvis amb l’alumnat i el professorat del Baix Empordà i, molt orgullosos i afortunats de col·laborar amb Lloret Turisme i l’Hotel Acapulco!

Moltes gràcies, Cristina, Eli, Damià, Raquel i Lucy, pels vostres somriures, amabilitat, positivisme i bona predisposició! Que satisfactori i enriquidor és compartir moments amb vosaltres! Gràcies per ser-hi i, sobretot, per ser com sou! 💗