Segona botigueta del curs

Aquest matí s’ha instal·lat al vestíbul principal de l’institut la segona parada de vendes del curs 2023-2024. Els alumnes de l’itinerari formatiu específic d’Auxiliar en Serveis de Restauració i Elaboració d’Àpats han estat novament els encarregats de muntar-la i d’atendre la venda de productes elaborats pels seus companys de 1r i 2n curs dels CFGM de l’Escola d’Hostaleria del Coll i Rodés. El Daniel, la Seema, el Pau, el Joan i el Raül (d’esquerra a dreta, a la fotografia) han tornat a vendre diversos plats per emportar. En aquesta ocasió: espaguetis orientals, macarrons a la bolonyesa, orada amb verdures, galtes de porc amb préssec, conill a la caçadora i porcions de pastissos per endolcir l’entrada al cap de setmana.

Equip d’ensenyaments professionals.