Sant Jordi 2024

La diada de Sant Jordi d’enguany va estar plena d’activitats culturals que es van desenvolupar en diferents espais.

A primera hora del matí, alumnes i professors encarregats de la paradeta de vendes de 4t d’ESO, nan instal·lar-la entre la resta de la cinquantena de parades que van ocupar el Passeig Verdaguer. Al llarg del dia, els alumnes responsables van anar rellevant-se segons torns preestablerts. Els beneficis d’aquestes vendes estan destinats a finançar una part del viatge de fi d’etapa que tindrà lloc al Camino de Santiago.

A més, durant el matí, els professionals de Nova Ràdio Lloret van entrevistar en directe la Simona i l’Eva, alumnes de 4t d’ESO que es trobaven en aquell moment a càrrec de la paradeta.

Durant els dos esbarjos del matí, a la zona del pati de l’institut que es troba entre la biblioteca i l’aula Natura, es va dur a terme un intercanvi de llibres, al qual van assistir força alumnes amants de la lectura.

Entre les 9:15 i les 14:00, els alumnes de 4t d’ESO i de 1r de batxillerat han assistit per torns d’una hora a la representació de “De quatre a vuit”, una peça de microteatre protagonitzada per Judit Saula. El monòleg en sparla d’una caiguda d’Internet a escala mundial, durant la qual la incrèdula protagonista passarà per emocions diferents davant la impossibilitat d’enviar un correu electrònic, accedir a les xarxes i connectar-se amb el món.

Finalment, els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO van anar a últimes hores del matí fins al Teatre Municipal de Lloret de Mar per assistir també a la representació d’una obra de teatre breu i a l’entrega dels premis Sant Jordi del Coll i Rodés que, com cada curs, atorga l’AMPA del nostre centre.

Relació de premiats en les diferents categories:

CATEGORIA 1

• Fotografia: Nerea Martín (B1B)
  • Poesia en castellà: Harshita Harshita (B2D)
  • Poesia en català: Joel Mas (B1C)
  • Prosa en castellà: Lina el Alami (B1A)
  • Prosa en català: Harshita Harshita (B2D)

CATEGORIA 2

• Fotografia: Rebeca Hantig (3A1)
  • Poesia en castellà: Lucía López (3A2)
  • Poesia en català: Patricia Andreea (3A2)
  • Prosa en castellà: Khushi Vanjani (3A1)