Romeo & Juliet

Durant les últimes setmanes els alumnes de 3r d’ESO han estat duent a terme una tasca de l’assignatura d’anglès amb la professora Sandra Mora.

L’alumnat es va repartir en grups de tres o quatre companys i van llegir la història romàntica de Romeo & Juliet.

Un cop llegida, van realitzar una presentació a classe explicant cada grup una part de la història a la resta de la classe. Després es van fer unes cartolines amb cada acte de la història, i es van haver de posar post-its explicant cada acte, a vegades amb frases, hashtags o dibuixos!

Un cop fet tot aquest treball, l’alumnat es va tornar a dividir en grups de tres o quatre companys i cada grup va preparar la història de Romeo & Juliet, però adaptant-la a l’època moderna: converses de Whatsapp, espai de notícies de la televisió, portades de diaris…, fins i tot, un reality show!

Martí Solé.