#RobaUnPoema en el Dia Mundial de la Poesia

robaunpoema-mnts

Amb la intenció de commemorar el Dia Mundial de la Poesia també a les xarxes socials, us animo a participar dels hashtags #RobaUnPoema y #bookspinepoetry a Twitter o Instagram.

La proposta, que es va començar a difondre ja fa un temps des de la xarxa de biblioteques públiques, consisteix a apilar tres llibres (poden ser més, si us ve de gust) de manera que els seus lloms facin el paper de línies i llurs títols facin de versos. La composició resultant ha de ser fotografiada i pujada a qualsevol de les dues xarxes socials esmentades amb els coixinets també indicats. A més, convé mencionar el compte de l’institut, tant al Twitter com a l’Instagram, mitjançant la nostra arrova d’usuari: @collirodes.

Finalment, el text que acompanyi la imatge ha de ser, vers a vers, la suma de títols escollits. Per exemple, en el cas de la imatge resum d’aquesta entrada:

Te amo
de todo corazón.
La próxima vez,
no digas que fue un sueño.

I en el de la imatge superior, vàlid també en el passat 8 de març, Dia Internacional de la Dona i, fins i tot, en el Dia Internacional de la Llengua Materna:

Vés on et porti el cor.
Dones,
nosotras que nos queremos tanto.

Desitgem que la proposta sigui del vostre grat i que contribuïu no només al seu èxit, sinó al de la poesia en si mateixa. Esteu tots convidats: alumnes, famílies, docents, secretàries, conserges…