Resum MxM

Benvolguda comunitat educativa, alumnat, famílies i professorat, ja ha arribat el juny i amb ell donem per acabades les jornades sobre benestar emocional “Més per Mi”.

Ha estat un mes de maig ple d’activitats, xerrades i tallers que ens han permès aprofundir en el món de les emocions, les sensacions, l’autoconeixement, la salut (tant mental com física) i un munt d’aspectes més que ens han d’ajudar a sentir-nos millor amb nosaltres mateixos/es.

Creiem que podem fer una valoració molt positiva d’aquestes jornades, ja que han tingut una molt bona acceptació en la comunitat, hi ha hagut força participació en la majoria d’activitats, s’han enfortit els llaços amb la xarxa de recursos de l’entorn i els continguts que s’han ofert han estat útils i de qualitat.

Per tot plegat volem fer-vos partícips de la satisfacció de l’organització que després de tantes hores de preparació i un mes de maig molt intens veiem amb molta alegria els resultats obtinguts.

També volem donar un sincer agraïment a totes les persones que han col·laborat perquè el “Més per Mi” fos una realitat: els i les ponents de xerrades i tallers (tant del centre com d’altres institucions o empreses), l’Ajuntament de Lloret de Mar, l’Institut Ramon Coll i Rodés, la dissenyadora del dibuix del cartell i, especialment, totes les persones, alumnes, professors/es i famílies que heu participat i ens heu volgut acompanyar aquests dies. Moltíssimes gràcies a totes i tots!

Rebeu una afectuosa salutació, que acabeu el curs de la millor manera i us desitgem un molt bon estiu!

Departament d’Orientació
Comissió Organitzadora Més per Mi