Resum de les Portes Obertes

A continuació, podeu gaudir del carrusel de fotos fetes durant la jornada de Portes Obertes d’aquest any. En aquest carrusel, les imatges es van succeint fins a conformar el recorregut que anotaré a continuació, un recorregut que va estar ben indicat en tot moment pels nostres alumnes de grau superior:

• Vestíbul principal, per on entraven les famílies i on se situava la paradeta informativa de l’AMPA i la taula de recepció de la directiva amb les carpetes que s’havien de repartir. I, és clar, conserges i secretària, a punt, als seus respectius espais.
  • Aules especials: aula de música, d’idiomes, de dibuix artístic, biblioteca i laboratori de ciències.
  • Vestíbul del Departament de Matemàtiques, on el mag i professor de la casa, senyor Vilanova, va saber conjugar, un cop més, les mates amb la màgia. Tot un atrevit exemple de gamificació.
  • Vestíbul de Llengües, on poder observar una petita exposició que serveix d’homenatge a Joan Brossa, en el centenari del seu naixement.
  • Planta baixa, on eren els punts d’interès d’Educació Física, d’Orientació i dels projectes TREVA i Cursa Solidària.
  • Marquesina exterior, on els alumnes i professors dels diferents cicles formatius que impartim a l’institut van elaborar unes delicatessen amb les quals obsequiar a les famílies.
  • Aula de tecnologia, on s’exposaven els diferents treballs fets per alumnes d’ESO. La impressora 3D i els diferents sistemes de robotització fan, d’aquest espai, un exemple de present avançat i de futur.
  • Sala d’usos múltiples, on els pares rebien les explicacions per part de la directiva del nostre centre, en especial, de la nostra directora.