Resultats de l’Olimpíada d’Economia

El 24 de març es van celebrar a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UdG l’Olimpíada d’Economia 2022, en què van participar seixanta-vuit alumnes de diferents centres de les comarques gironines, tretze dels quals, del nostre institut.

En els resultats de les proves rebuts, hi ha dos alumnes del Coll i Rodés classificats entre els deu amb millor puntuació de la fase: la Nerea Rodríguez, 5a, i en Naval Lalwani, 8è.

Enhorabona, a tots dos i a la resta de companys que van participar-hi meritòriament.

Joan Rigau.