Renovació del consell escolar

renovacio-del-consell-escolarEl passat dia 7 de novembre, va començar el procés electoral pel consell escolar 2016. El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres. Des d’aquí, us animem que participeu en aquest procés democràtic tan proper.

Al llarg del mes de novembre, s’han fet públiques les llistes dels censos dels diferents sectors. Els dies electorals fixats són els següents:

• Dilluns, 28 de novembre, de 12.00 h a 16.00 h: votacions del sector de pares i mares d’alumnes.
  • Dimarts, 29 de novembre: votacions dels sectors del PAS i del professorat.
  • Dimecres, 30 de novembre: votacions del sector d’alumnes.

PARTICIPA-HI!