12è Campionat Escolar de Rem Ergòmetre

12è Rem Ergómetre (text)Diumenge vinent, 14 de maig, es durà a terme el 12è campionat escolar de rem ergomètric al pavelló municipal del nostre municipi. Hi participaran totes les escoles de primària i tots els instituts de secundària de Lloret de Mar. Enguany, hi haurà el nombre més gran d’alumnes del nostre centre competint en les diferents categories: un total de vint equips, integrats per quatre alumnes cadascun d’ells des de 1r d’ESO a 1r de batxillerat.

De ben segur que tots ells agrairan que els seus companys i els seus professors hi anem per tal d’animar-los. Ens hi veiem, doncs, diumenge a partir de les 16 h!

La iniciativa d’aquest campionat l’encapçalen l’Obreria de Santa Cristina i el PEE (pla educatiu d’entorn) i permet que cada any més de 1.500 alumnes tinguin l’oportunitat de conèixer el rem, una de les tradicions més arrelades a la cultura lloretenca durant els mesos d’estiu.