Red Velvet

Al restaurant d’aplicació de l’Escola d’Hostaleria de Lloret de Mar o a la botigueta dels cicles que es para al vestíbul principal del Coll i Rodés, sovint tenim l’oportunitat de delectar-nos la vista i, sobretot, el paladar amb el pastís Red Velvet, també conegut com el pastís de vellut vermell, una elaboració que domina a la perfecció l’alumnat de segon curs de CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria.

Aquest pastís, servit habitualment a gran part dels hotels de luxe de Nova York i Los Angeles i estès a moltes altres parts del món, es cuina amb cacau i un colorant alimentari que permet donar-li aquest vermell característic. Per sobre, s’afegeix la cobertura de formatge en crema que obliga, fins i tot els comensals més protocol·laris, a saltar-se les normes per llepar-se els dits.

Equip de cicles formatius.