Reconeixements als millors estudiants

Durant la festa de comiat que l’AMPA del nostre institut va organitzar en honor dels alumnes que finalitzaven etapes enguany, es va fer entrega dels premis de reconeixement a quins han aconseguit millors resultats en els seus estudis.

D’una banda, l’Ajuntament de Lloret de Mar, representat a la vetllada pel regidor d’Educació, Jordi Sais, va donar el premi a l’excel·lència per la millor nota mitjana dels mòduls específics de cicles a Antoni Valhondo i el premi per la millor nota mitjana de les modalitats de batxillerat, a Esther Mateos.

D’altra banda, l’AMPA del nostre centre va atorgar els premis corresponents als alumnes que han aconseguit finalitzar els seus estudis amb millor nota. En el cas de cicles, aquest premi va recaure en Sophie Smart i, en el cas de batxillerat, tres van ser els alumnes que van merèixer la distinció per les seves corresponents matrícules d’honor: la ja mencionada Esther Mateos (B2A), María Vitoria (B2A) i Andreu Sánchez (B2C).