Cangur 2019

Avui, els alumnes de secundària de tota Catalunya han tingut l’oportunitat de participar en les proves Cangur de matemàtiques. Al nostre institut, han estat alumnes de tots els cursos d’ESO i de batxillerat els qui hi han participat.

Els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO han fet la prova a l’aula d’usos múltiples seguint aquest horari:

• 1 i 3r d’ESO: de 8.15 h a 10.15 h
  • 2n d’ESO: de 10.35 h a 12.35 h

Els alumnes de 4t d’ESO i de 1r i 2n de batxillerat que hi han participat l’han fet al pavelló de l’Escola Pompeu Fabra, cap a on han marxat aquest matí a primera hora i des d’on, un cop finalitzats els exercicis, a les 11.35 h, han tornat al nostre centre per assistir amb normalitat a les seves classes de dijous.