Propòsit de la botiga pedagògica

L’objectiu de la botigueta pedagògica és ensenyar a l’alumnat el funcionament intern d’un establiment. Dins la programació del curs del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria, a part d’elaborar productes de fleca i pastisseria també treballem la venda d’aquests productes. Per altra banda, a la programació d’IFE Auxiliar en Serveis de Restauració i Elaboració d’Àpats treballem les competències professionals per facilitar la transició a la vida laboral. En resum, el projecte de la botigueta ens permet fomentar l’aprenentatge de l’alumnat que hi participa. Alumnat sense experiència, amb moltes ganes, i que de mica en mica va dominant els procediments per anar millorant l’atenció al client.

Equip d’ensenyaments professionals.