Projecte Rossinyol 2024

Aquesta tarda s’ha dut a terme la presentació d’una nova edició del projecte Rossinyol, la proposta de la UdG per tenir alumnes fent de mentors de català a alumnes de primària i ESO nouvinguts a Catalunya. El projecte, inscrit en el marc del Pla Educatiu d’Entorn Arrela’t, de l’Ajuntament de Lloret de Mar, s’allargarà fins al mes de maig, amb trobades setmanals entre mentors i mentorats per parlar català mentre fan programes culturals i de lleure junts, coneixent l’entorn.

Al nostre institut, tenim la sort de tenir-ne quatre alumnes que hi participen aquest any: la Camila, de 1r d’ESO; la Judith, de 2n d’ESO i la Natasha i la Samantha, de 4t d’ESO. A més, entre els estudiants universitaris que surten a la foto de grup, de segur que reconeixeu uns quants estimats exalumnes del Coll i Rodés.

Sílvia Seoane.