Projecte Rossinyol 2024

El Projecte Rossinyol és un projecte de mentoria que forma part del Pla Educatiu d’Entorn des de fa disset anys i té la voluntat de facilitar el diàleg i l’intercanvi d’experiències entre estudiants de grau de la Universitat de Girona (UdG) provinents del municipi i la rodalia i l’alumnat nouvingut dels centres educatius com el nostre, afavorint així la integració social i cultural d’aquest al municipi i fomentant l’ús del català com a llengua vehicular.

A la festa de cloenda que va tenir lloc ahir divendres a la sala polivalent de la Biblioteca Municipal de Lloret de Mar, hi van participar representants de la secció d’Educació de l’Ajuntament, de la UdG, dels centres educatius participants (Ins. Ramon Coll i Rodés, Institut-Escola, InsRocagrossa, Escola Pompeu Fabra i Escola Pere Torrent) i les dinou parelles formades pels joves mentors universitaris i els joves nouvinguts mentorats, que estudien als centres referenciats.