Projecte integrat del PFI-PTT

En el projecte integrat d’enguany, d’una banda, el grup de Vendes ha ludificat el joc del Monopoly i l’hem titulat Lloret 365, adaptant-lo al teixit comercial de Lloret; a més, s’han dissenyat i elaborat polseres solidàries. D’altra banda, el grup d’Hoteleria ha relacionat el producte de proximitat amb el cooperativisme, escollint matèria primera d’aquest origen per a l’elaboració del nostre producte: els Rocs de Mar Dolços, un dolç de xocolata de tres sabors.

Com a acció final dels projectes, dimarts 14 de juny vam organitzar una mostra dels productes al Mercat Municipal de Lloret de Mar, on vam practicar les nostres habilitats comercials i d’atenció al client, oferint els productes, que van esgotar-se en poc més de tres hores, la qual cosa indica que l’acció va ser tot un èxit.

Només ens queda felicitar a tot l’alumnat per la gran feina feta, així com a tothom qui ha col·laborat en aquests projectes.

Seguim!