Programa EFEC

El passat 28 de maig, la Gemma Janoher, professora del Departament de Ciències Socials del nostre institut, va assistir a l’acte de cloenda del programa d’Educació Financera a les escoles de Catalunya (EFEC), que va tenir lloc a la Delegació del Govern de Girona.

Els alumnes de 4t d’ESO del nostre centre han rebut, al llarg del gener i febrer d’aquest any, formació financera bàsica i pràctica impartida per voluntaris (treballadors del sector bancari en actiu o jubilats). S’han impartit tallers sobre com administrar els diners, l’endeutament i el consum responsable, les inversions intel·ligents i els impostos.

Tots els tallers s’han fet a partir d’un joc i amb material dissenyat exclusivament per aquest programa.

G. J.