Primer menú del curs 2021-22

Dimarts 21 de setembre, hem obert les portes del restaurant de l’aula d’aplicació que tenim a les instal·lacions de l’hotel Olympic Park per poder oferir-los els nostres menús de degustació. Tornem a les pràctiques d’hostaleria amb moltes ganes i il·lusió per part de tots i desitjant que el nostre servei i les nostres creacions de cuina i pastisseria siguin del seu gust.

En aquest enllaç, poden consultar el nostre primer menú del curs 2021-2022, el qual, com sempre, ha estat elaborat per l’alumnat del CFGM de Cuina i Gastronomia i del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria, i servit per l’alumnat del CFGM de Serveis en Restauració.

Les reserves, les poden fer a través dels canals habituals:

📞 674075140
📩 hostaleria@insramoncoll.cat

Els recordem que l’horari de l’aula d’aplicació és de dimarts a divendres de 13:30 h a 15:15 h i que es pot gaudir del menú degustació complet fins a les 14:30. A partir d’aquesta hora, només es podrà gaudir del menú curt, per així poder respectar l’horari de l’alumnat.

Esperem veure’ls aviat. Bon profit!