Primer menú del curs 2020-21

Després d’un estiu precedit d’un llarg confinament, el dia 23 de setembre, obrim les portes del restaurant de l’aula d’aplicació que tenim a les instal·lacions de l’hotel Olympic per poder oferir-los els nostres menús de degustació. Ho fem amb moltes ganes i il·lusió per part de tots, malgrat aquesta situació de pandèmia que encara vivim tots plegats.

A continuació, poden consultar el nostre primer menú d’aquest curs 2020-2021, el qual, com sempre, ha estat elaborat i servit per l’alumnat del CFGM de Cuina i Gastronomia; del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria; i del CFGM de Serveis en Restauració.

Ja poden fer la vostra reserva a través dels canals habituals:
📞 674075140
📩 hostaleria@insramoncoll.cat

Els recordem que l’horari de l’aula d’aplicació és de dimarts a divendres de 13:30 h a 15:15 h i que es pot gaudir del menú degustació complet (16 €) fins a les 14:30 h. A partir d’aquesta hora, només es podrà gaudir del menú curt (12 €) per així poder respectar l’horari de l’alumnat.

Carta del menú de degustació

1. Mercedes Segur Montero

Buenas tardes
    Quisiera información,cuando abriran de nuevo el restaurante.
    Un cordial saludo. Gracias

1. Juanjo González Autor de l'article

Buenas noches.

Ante todo, queremos agradecerle su interés por nuestro servicio de restauración en prácticas. Como es lógico, las fechas y condiciones de apertura de nuestro restaurante están supeditadas a la legislación vigente. Precisamente mañana hay convocada por parte de nuestra directora una reunión en la que se analizarán las distintas posibilidades que abre el “Pla d’obertura progressiva d’activitats” dado a conocer hoy. En cuanto se haya tomado una decisión al respecto, informaremos cumplidamente a través de nuestra web y de nuestras RR. SS.

Reciba un cordial saludo.