Presentacions d’inici de curs

Comencem el curs amb renovades il·lusions. L’educació dels nostres alumnes és de nou la nostra prioritat.

La presentació dels diferents cursos de l’ESO tindrà lloc de manera esglaonada dilluns dia 13 de setembre (els primers a començar seran els alumnes de 1r d’ESO, a les 8:15). L’endemà, dimarts 14 de setembre, tindrà lloc la dels diferents cursos de batxillerat i CFGM. Finalment, la setmana vinent, tindran lloc les presentacions dels dos cursos del CFGS.

A continuació, us enllacem els PDF amb els accessos, l’aulari i l’horari detallat per a aquestes presentacions.

Les famílies també heu rebut informació als vostres mòbils a través de l’aplicació de gestió del centre.