Presentació de la IV Cursa Solidària

Dimecres es va fer la presentació de la cursa solidària que preparen els alumnes de 3r d’ESO en el marc del servei comunitari. L’alumnat, acompanyat pels docents, va omplir la sala d’actes de la Biblioteca municipal.

L’acte va constar de dues ponències: en una, gràcies a Àngel Mullera, tècnic de Consell esportiu de la Selva, l’alumnat va poder aprendre com s’organitza una cursa; a l’altra, va conèixer la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM) de mans de la Montse Prats, responsable de comunicació i campanyes de la fundació a Girona, i de la Maria Galera, voluntària i responsable de la FEM a la nostra vila, que va explicar la seva pròpia vivència. La recaptació de la cursa solidària anirà destinada aquest any a aquesta fundació.

L’acte va començar amb unes paraules de l’alcalde de Lloret de Mar, Jaume Dulsat, seguides de les de la directora del nostre centre, Luisa Peralta. Després de les ponències es va acabar la jornada amb la intervenció de la regidora de Salut, Jennifer Pérez.

Cristina Rupià.