Premis literaris de Halloween

El dia 31 d’octubre, a la biblioteca de l’institut, els alumnes de Batxillerat que cursen l’optativa de Creació Literària van anunciar els guanyadors del concurs Relats de Terror i Notícies Humorístiques, organitzat amb motiu de Halloween.

Els guanyadors i els finalistes de la categoria Relats de Terror del primer cicle van ser: Ana Paula González (guanyadora), amb el seu relat El Dolç Verí, i Ona Box, amb La Mina.

El guanyador de la categoria de Notícia Humorística del primer cicle va ser Unax Gutiérrez, amb la seva notícia La Invasió Humana a Zombi town.

Al segon cicle de l’ESO i al batxillerat només hi va haver categoria de relats de terror. Els distingits van ser la guanyadora, Harshita, de segon de Batxillerat, amb el seu relat La venjança de l’ambiciós i els finalistes van ser: Adrià Ramon, amb el seu relat Necropolis, i Tania Martínez amb el seu relat Micronotícia

Els mateixos alumnes de Creació Literària van ser el jurat de tots els relats i van distribuir premis i finalistes per categories.

En finalitzar l’entrega de premis, els alumnes van agrair la participació  i van invitar a tothom a participar en possibles futurs concursos.

Arianna Álvarez i Adrián Genicio.

Vídeo de la lectura en veu de l'autora del relat guanyador La venjança de l’ambiciós.