Premis Jordi Pujiula

Dos alumnes de batxillerat de la promoció del curs 2018/19 del nostre institut, Natalia Garcia i Miguel Sances, van ser seleccionats com a finalistes al millor Treball de Recerca de l’edició d’enguany dels premis Jordi Pujiula convocats pel Patronat d’Estudis Històrics d’Olot i Comarca (PEHOC), amb l’Institut Municipal d’Educació i Joventut de l’Ajuntament d’Olot i l’Ajuntament de Santa Pau. Els nostres alumnes van assistir a l’Acte d’entrega dels guardons acompanyats pels seus respectius tutors: Josep Maria Puig (del Departament de Filosofia) i Toni Bagó (del Departament de  Tecnologia).

La Natàlia va ser seleccionada pel seu treball sobre la relació entre la música i la personalitat, i el Miguel va proposar un treball on creava una aplicació tecnològica per millorar la vida dels invidents.

Des de aquí, la nostra sincera enhorabona per aquest meritori reconeixement a la feina ben feta.

Josep Maria Puig.