Premis del concurs DILM 2023

Ahir es va fer entrega dels premis del concurs que va organitzar el Departament de Llengües Estrangeres del Coll i Rodés amb motiu del Dia de la Llengua Materna.

Del 21 al 24 de febrer, els alumnes van haver d’escanejar un codi QR proporcionat per un dels seus professors d’idioma (anglès o francès) on hi havia gravada una frase de Nelson Mandela en vint de les nombroses llengües maternes dels alumnes del nostre centre. Els àudios estaven agrupats en quatre grups de cinc i hi havia un qüestionari en format Google on havien de triar de quina llengua es tractava.

Estava previst que, en cas d’empat, com així ha estat, aquest dilluns es fes un sorteig per a decidir els tres alumnes guanyadors d’un val de vint euros per a gastar a la Llibreria Gallissà, de Lloret de Mar. Pilar, la conserge del nostre centre va ser l’encarregada de treure les paperetes que finalment van consignar com a vencedors el Christian, de 3r d’ESO, i l’Andrea i l’Ana, de 2n de batxillerat. Enhorabona a tots tres!