Premiat el pessebre de Projectes Artístics

El pessebre del nostre institut, que enguany van dissenyar i muntar els alumnes de 1r de batxillerat artístic que cursen la matèria de Projectes Artístics amb la professora Montse Martínez, ha obtingut el primer premi de la categoria escolar d’educació secundària.

El lliurament del premi va tenir lloc aquest dissabte a la sala polivalent de la Casa de la Cultura i va anar a càrrec del regidor de Cultura de l’Ajuntament de Lloret de Mar, Cristian Fernández. En representació del Coll i Rodés van fer acte de presència la nostra directora, Luisa Peralta, i la cap del Departament d’Art, Rosa Oliveras.

El guardó aconseguit se suma als ja assolits en edicions anteriors, la qual cosa ens omple d’orgull i satisfacció perquè dona testimoni del talent creatiu que sempre hi ha entre els alumnes del batxillerat artístic.

D’esquerra a dreta: Cristian Fernández, regidor de Cultura de l’Ajuntament de Lloret de Mar; Rosa Oliveras, cap del Dpt. d’Art del Coll i Rodés; Montse Fabrellas, de la Junta de l’Associació de Pessebristes de Lloret de Mar, i Luisa Peralta, directora del Coll i Rodés.

Els joves artistes de 1r de batxillerat, autors del pessebre premiat.