Premi al pessebre del centre

El pessebre que van fer els alumnes de 1r de batxillerat de l’assignatura de Projectes Artístics i els alumnes de segon de batxillerat artístic va obtenir el primer premi de la categoria escolar d’educació secundària una distinció que ve, a més, acompanyada de 200 € en material escolar.

El passat dissabte 20 de gener va tenir lloc a la sala d’actes de la biblioteca de Lloret de Mar el repartiment de premis del concurs de pessebres que organitza l’Ajuntament. A l’entrega van acudir, en representació del Coll i Rodés, la nostra directora, Luisa Peralta, i la professora del Departament d’Arts Montse Martínez, que va realitzar el projecte amb els seus alumnes.

Montse Martínez.