Premi a la classe més neta: 1A1

Els alumnes de l’1A1 que ocupen normalment l’aula 201, van guanyar el premi a la classe més neta del primer trimestre del curs d’enguany. El dimecres 12 de febrer van anar tots junts amb la seva tutora, Lidia Bonilla, i la professora de Llengua catalana, Mónica Sirisi, a gaudir d’un fabulós dinar a l’aula d’aplicació que la nostra escola d’hostaleria té a l’hotel Olympic.

Gràcies als responsables i als alumnes del CFGM de Cuina, de Sala, i de Pastisseria per aquest dinar exquisit! Gràcies també als conserges i als alumnes de l’optativa Per un món millor, reciclem! per fer el recompte!

Enhorabona, 1A1!

Carla Canals.