Preinscripció CFGS 2020-2021

Tramitació telemàticadel 10 al 17 de juny de 2020, ambdós inclosos. Enllaça aquí amb la pàgina.

Ateses les actuals circumstàncies derivades de la Covid-19, es podrà fer la tramitació presencial, de manera extraordinària i només amb cita prèvia.

Per demanar cita prèvia o per consultes relacionades amb la preinscripció, s’ha de trucar a partir del dia 10 de juny, al tel. 972370385 en el següent horari d’atenció telefònica: de dilluns a divendres de 9.00 h a 13.00 h.

Documentació necessària per a la preinscripció:

–  DNI / NIE / Passaport de l’alumne/a. Quan el domicili habitual que s’al·lega no coincideix amb el del DNI, amb el de la targeta de residència on consta el NIE o es tracta de persones estrangeres sense NIE, certificat o volant municipal de convivència de l’alumne o alumna, on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant.

–  DNI del pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen. En el cas que l’alumne/a sigui major d’edat no serà necessari.

– Llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies. En el cas que l’alumne/a sigui major d’edat no serà necessari.

– Targeta sanitària (TSI) de l’alumne/a.

– Altres documents que justifiquin a efectes de barem (títol de família nombrosa o monoparental, discapacitat, renta garantida).

– NO CAL PORTAR FOTO, ja que es farà a l’alumne/a de manera presencial a l’inici del curs escolar.

– Certificat nota mitjana de batxillerat, certificat de la prova d’accés o un altre document que acrediti l’accés.

La tramitació es pot fer a través de dos sistemes:

• Tramitació electrònica. Enllaça aquí. No s’ha d’aportar cap documentació, es fa de manera telemàtica.
  • Tramitació amb suport informàtic. Enllaça aquí. La documentació i el resguard de sol·licitud, s’hauran d’enviar escanejats o fotografiats a l’adreça electrònica del centre: b7005911@xtec.cat

Si la preinscripció es realitza de manera presencial, s’haurà de portar original i fotocòpia de la documentació i la sol.licitud emplenada. En el cas que no sigui possible portar-la emplenada, es recomana portar el seu propi bolígraf. Així mateix, es recomana portar mascareta i guants. Que sigui individualment, i no acudir al centre persones de grups d’especial vulnerabilitat.