Pràctiques d’Imatge i So a la Televisió pública xipriota

En el marc del programa Mobilitat FP, quatre alumnes de la primera promoció del cicle de Vídeo, Discjòquei i So viatjaran al mes de juny a Xipre, per realitzar una estada formativa de pràctiques de vint dies a la radiotelevisió pública xipriota.

La Cyprus Broadcasting Corporation o CyBC (en grec, PIK, acrònim de Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου; en català, Corporació Xipriota de Radiodifusió) és el servei públic de ràdio i televisió a Xipre. El servei de ràdio va començar el 1953 i el de televisió el 1957. Pertany a la Unió Europea de Radiodifusió des del 1968.

El grup de quatre alumnes ha estat seleccionat a través d’un procés de mèrits per part de l’Oficina d’internacionalització del centre, acreditant un bon expedient acadèmic i un domini solvent de la llengua anglesa, així com superant una entrevista personal. Els quatre alumnes, que viatjaran acompanyats durant els primers dies per part d’un docent del cicle, s’incorporaran al Departament de Producció de la televisió xipriota, desenvolupant un aprenentatge pràctic real en competències com la planificació, organització, supervisió i gestió dels recursos econòmics, materials, tècnics i humans per a la producció televisiva, verificant el compliment dels plans o objectius de la producció en el temps i les condicions de cost i qualitat establertes.

Els alumnes s’allotjaran a la ciutat costanera de l’illa, a Làrnaca, i es desplaçaran a la capital, Nicòsia, per dur a terme les pràctiques. L’estada els permetrà conèixer aquesta illa de la Mediterrània, situada al sud de Turquia, amb un llegat històric imponent.

Oficina d’Internacionalització.