Pràctiques a la recepció de l’aula CFGS

Les pràctiques a la recepció de l’aula de Grau Superior d’Allotjaments Turístics permeten conèixer les diferents tècniques de comunicació amb el client, gestió de les consultes, queixes i reclamacions, estratègies de comunicació verbal, habilitats de comunicació no verbal, etc.

Es fan múltiples activitats que permeten una millor assimilació dels conceptes, aquests dies hem treballat les ubicacions, els recursos turístics de la zona, com presentar la informació al client, com dirigir-lo a diferents punts de la vila des d’un establiment d’allotjament turístic, l’adaptació de les preguntes al client per tal de donar explicacions escaients per cada tipus de client, etc.

Raquel Arbusà.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>