Postals nadalenques

Al Coll i Rodés és tradició que els alumnes matriculats de l’últim curs de batxillerat artístic dissenyin postals nadalenques, d’entre les quals, una serà l’escollida com a felicitació institucional del centre. Any rere any, la decisió de triar-la resulta una tasca d’allò més complicada, tot i que això és una sort, ja que vol dir que el talent artístic dels nostres joves és innegable.

Com a prolegomen de la nostra felicitació a la web, us mostrem en aquesta entrada les vuit postals (inclosa la guanyadora) que finalment han servit a la directiva del centre per felicitar les festes al claustre i al personal no docent.