Portes Obertes en streaming

El pròxim dimarts 27 de febrer, de 16:00 a 20:00, es durà a terme al nostre centre la Jornada de Portes Obertes 2024. Al llarg de la tarda, es faran les xerrades per famílies i alumnat d’ESO, batxillerat i cicles formatius, així com visites a les instal·lacions de l’institut.

L’alumnat del cicle d’Imatge i So, amb la col·laboració de la direcció del centre, ha organitzat una retransmissió en streaming des de l’estudi de gravació de l’institut i a través del canal de YouTube del centre, entre les 17:00 i les 18:00. Durant aquesta estona, podreu seguir les portes obertes a través del nostre canal, amb un recorregut per les instal·lacions de l’institut, entrevistes a professorat i alumnat dels diferents estudis i amenització musical per part dels alumnes de VídeoDj.

Aquest dimarts 27 de febrer, a partir de les 17:00, segueix en streaming la Jornada de Portes Obertes 2024 del Coll i Rodés a través d’aquest enllaç.