Portes Obertes del CFGM de Vídeo, Discjòquei i So

El pròxim dimarts dia 19 de març, a partir de les 16h, tindrà lloc la reunió informativa del CFGM de Tècnic/a en Vídeo, Discjòquei i So a la Sala d’Usos Múltiples de l’Institut Ramon Coll i Rodés.

Donant continuïtat a la Jornada de Portes Obertes que va organitzar l’Institut el passat 27 de febrer, convidem als alumnes i famílies interessats amb el nostre cicle a una reunió-taller on podreu conèixer amb més detall el pla d’estudis, el programa de pràctiques a empreses i d’estades internacionals, els projectes que treballem durant el curs, les sortides professionals i les instal·lacions de què disposem.

L’equip docent del cicle i els alumnes d’aquest primer curs us hem preparat un taller de croma i enregistrament de banda sonora al nostre estudi de gravació, per tal de fer una presa de contacte amb algunes de les instal·lacions, equipaments i continguts que s’ofereixen en el cicle.

A continuació, us adjuntem un tríptic amb informació detallada sobre els estudis.

Us hi esperem!

Equip d’ensenyaments professionals.