Pla d’obertura de centre

El Pla d’Obertura de Centres Educatius en Fase 2 de Desescalada en la Finalització del Curs 2019-2020 i Per a l’Organització i Funcionament dels Centres i els Estudis del Curs 2020-2021, aprovat pel PROCICAT en data 20 de maig de 2020, estableix que cada centre educatiu elabori el seu Pla d’Obertura de Centre i apliqui les mesures de seguretat que aquest pla estableix abans de l’admissió dels alumnes.

Seguint les instruccions per a l’organització de l’obertura dels centres educatius per al desplegament d’aquest pla, l’Institut Ramon Coll i Rodés ha elaborat el seu pla d’obertura que podeu consultar aquí.

Aquest pla garanteix totes les mesures de seguretat establertes i té data d’informació al Consell Escolar de 29 de maig de 2020.