“Pinta La Marató”

Aquests dies, al passadís central del nostre institut, podeu veure els cartells que han dissenyat els alumnes de 2n de batxillerat artístic que cursen la matèria de Dibuix artístic amb la intenció de participar en la XX edició del concurs “Pinta La Marató”, organitzat per La Marató de TV3.

Després d’assistir a les conferències educatives que es donen en escoles i instituts, els alumnes de tot Catalunya poden participar en el concurs “Pinta La Marató”, tot plasmant en un mural la seva particular visió sobre el càncer. El premi per a la classe autora del cartell guanyador i dels dos finalistes és un cap de setmana en un alberg de Catalunya, sufragat pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

El cartell que el Departament de Visual i Plàstica del nostre centre ha seleccionat per concursar ha estat el dissenyat per Sara Lanzas, Paolo Di Tecco, Yerai Montero i Laia Arrufat, sobre una idea original d’aquesta última. El reconeixereu amb facilitat pel seu evident domini del color vermell i el podeu veure exposat al tram de paret següent al de la resta de cartells.