PILE a Brussel·les

Després de l’excel·lent experiència formativa a Estrasburg per part de l’alumnat del CFGM de Serveis en Restauració de l’Escola d’Hostaleria del Coll i Rodés, ha arribat el torn de l’alumnat del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria. Gràcies al Pla d’Impuls de Llengües Estrangeres, els nostres joves pastissers i forners han viatjat fins a Brussel·les per rebre formació i acumular experiència a partir d’uns dies d’immersió lingüística en francès.

A Brussel·les, en Max i la Nicole, de la XL Academy Language School ens han acollit excel·lentment i ens estan oferint un servei personalitzat de gran qualitat i adaptat a les nostres necessitats i nivells.

Equip d’ensenyaments professionals.