El “Photocall” de l’esmorzar saludable

📣 Vine, apropa’t! Fes-te una foto saludable al photocall de la Setmana de la Ciència 2018. Hi ha premis en joc!

Entrem a la Setmana de la Ciència, que, enguany, respon a la temàtica Nutrició i Esport. La idea és poder millorar els hàbits alimentaris i esportius del nostre alumnat, donat que els trastorns alimentaris estan molt presents avui en dia en els adolescents.

Aprofitant aquest esdeveniment, des del Departament d’Orientació, han pensat a fomentar els bons hàbits d’alimentació saludable mitjançant dos espais: un espai informatiu on els alumnes poden visualitzar aquells aliments que són més recomanats i saludables, juntament amb la piràmide alimentària i informació diversa; i un photocall saludable, un espai on tothom pugui acudir a fer-se una foto amb el seu esmorzar saludable i penjar-la a Instagram.

Per no distorsionar el bon funcionament del centre, els alumnes només podran fer-se les fotos durant els cinc primers minuts abans de sortir al pati.

Us animem a participar-hi! Feu-vos les vostres fotos etiquetant-les amb el hashtag #lovesmorzarsaludable i arrovant en elles l’institut fent al·lusió a l’usuari @collirodes.

🍏🍐🌽 #lovesmorzarsaludable 🥕🥛🍎