PdR d’orientació

Els alumnes de 4t d’ESO, ben aviat, deixaran de ser estudiants obligatòriament per a passar a ser estudiants o treballadors, segons els seus interessos. És per això que ara, més que mai, es fa necessària la tasca orientadora. I avui, ha estat un dia mogut, en aquest sentit.

En primer lloc, dins el Projecte de Recerca que tots ells han de realitzar, aquest matí han rebut la visita d’exalumnes del nostre institut que, a hores d’ara, són ja o bé universitaris o bé treballadors de ple dret. Es tracta que els nostres alumnes puguin beneficiar-se de l’experiència dels seus excompanys davant les decisions acadèmiques que han pres fins al moment i que hauran de continuar prenent en un futur immediat.

D’altra banda, també dins el Projecte de Recerca, els alumnes de 4t d’ESO interessats a estudiar cicles formatius han anat a Girona per visitar les instal·lacions i l’oferta formativa de l’institut Narcís Xifra.